Redan flytt?!

Jag är fortfarande inte helt kry utan ganska matt. Det får vara så, jag vet att jag gör så gott jag kan ändå.
Jag pratade med min syster idag. Så jag saknar. Ja, det är bara en dag kvar sen får jag åka hem till min fina familj.

Idag jobbar jag på, det går bra. Jag fick två underbara italienska pensionärer imorse som jag sålde soffor till. Sötgrötar. Vill också vara sådär trevlig och glad när jag är 90 år.

Om vi får ihop allt med flytten (jag syftar på alla papper, påskrivningar och besiktning) så kan de bli att jag och Henrik flyttar vecka 28. Det är galet, speciellt när vi är borta vecka 27. Så vi tar lite i taget, ikväll blir de att gå igenom kläder. En del saker får inte följa med. Vi ska också sälja min himmelsäng (gråter lite inombords) men jag är ledsen, sängen är underbar men den är för liten. Det går inte att dela 160 med Henrik, han ligger nämligen mitt i ;)


Kommentarer
Postat av: Henrik

STOP!!!

Jag tror du måste ha skrivit fel gällande att jag tar upp större delen av sängen, är faktiskt villig att ställa klockan och ta kort mitt i natten för att motbevisa ditt påstående!

2013-06-27 @ 14:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0