Får man ha bar överkropp?

Ja, jag blir som en barnunge när jag är sjuk. Mitt psyke går typ sönder och jag klarar ingenting. Fick t.ex. idag seperationsångest idag när Henrik skulle iväg en stund. Gick så långt för mig att han höll sig hemma. Galet.
Nu när jag skulle åka så vart de jobbigt, riktigt jobbigt. Jag är så larvigt kär i människan. Tror inte får vara så kär. Jaja, nog om det.

Jag har fundering, nu när jag sitter på tåget och de rullar förbi en del golfbanor så dök en fråga upp, får killar spela golf i bar överkropp? Är de tillåtet menar jag? För jag ser ingen som gör det! Och jag har fått för mig att de är någon sorts klädkod? Kan jag ha fel?
Nästan så att jag måste smsa en gammal "vän" som spelar golf o fråga! Nej hu vad konstigt de skulle bli, "apprå på att du spelar golf..." Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0