Tar helg!

Kan ni tänka er? Jag har tagit helg! Nu när den är slut för andra. Har två dagar ledigt i streck, känns galet skönt! 
Ikväll har jag lovat mig själv att inte städa, plocka (allt är inte upppackat ännu) eller göra något ansträngande. Ikväll ska jag bara sitta i soffan tills jag får kallskumssmak i rumpan. 

Vilket party igår, jag hade så kul. Jätteroligt att många kom och kvällen bara sprang iväg. Ja, verkligen tack. (Men kan ni förstå att jag inte tog en enda bild, galet!)
Imorgon kommer världens bästa Erika till Västerås! Så roligt att träffa henne, har liksom inte gjort de sen examensdagen som var 25 maj. Saknad tjej med andra ord. Tillåter vädret blir de sol och bad, annars hittar vi på något annat mysigt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0