Påväg hem, med lycka och lyx!

Vi är framme på fastlandet och jag längtar lite till lägenheten. Vi har typ sjukt tungt bagage plus att vi kommer hem med lyxiga saker till köket. Jag och Henrik har köpt (låt mig kalla det investerat) Rörstrandstallrikar, serien grace och en väldigt fin skål. Det kostar men oj så fina dem är. Jag har fått någon riktigt känsla av att få inreda med kvalité på porslin och andra kökssaker. Ska bli extra kul i nya köket. Nästa inköp blir glas eller bestick. Vi väljer mellan villeroy and boch och iittala på glasen och på besticken står de mellan stelton, Eva Solo eller villeroy and boch (jag och Henrik tycker nämligen lite olika ;)
Ja, vi får väl köra sten sax påse som vi gör med allt annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0