Ledarskapskväll med fantastiska resultat!

Åh. Jag har precis landat i soffan i en alldeles för tom lägenhet. Vilken kväll. Den första av många ledarskapskvällar blev perfekt. Tanken var, att vi tillsammans utsett fyra personer där vi ska jobba mot gemensamma och individsbaserade mål för att komma dit vi vill och nå den ambitionen och vision som väntar. Ikväll träffades vi hemma hos Therese som driver eget som massör och bor en liten bit utanför Västerås. Vi grillade och åt god mat för att sen börja med det svåra men oerhört spännande. Gå igenom en plan på vart vi är och vart vi vill. Det är så nyttigt, iaf för mig som ofta svävar. Att plocka ner vissa underbara visioner och faktiskt ta första steget till att de blir verklighet. 
Vi använde den här gången modellen "NÖRHA" som står för Nuläge, Önskat läge, Resurser, Hinder och Action. Jisses. Jag har en plan för vad jag vill, nedskrivet. För första gången sen jag stängde igen kontorsdörren på Handelskammaren så känner jag motivation till att driva vidare min idé och stå inför ännu fler utmaningar. Jag har varit trött i juli, känt att jag är halv för att jag inte trivs med mig själv, men ikväll så fick jag totalt nya krafter. 

Jag är så redo för att bli den Gina jag vill vara. Dags att börja leva och sluta kämpa för fel saker, verkligen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0