Dag 3

Okej nu är det dag 3 i min oändliga resa. Mitt sug har inte försvunnit det minsta, dock blir man lite starkare för varje dag. Jag tänkte inte väga mig första månaden. Jag älskar ju att väga mig varje dag men för att det ska bli lite hårdare så tar jag bort vågen.

Kakorna och bullarna på jobbet är att die for. Dem ser lika goda ut varje gång jag går förbi dem på buffén.
Jag har ju inte tränat något alls ren här veckan vilket resulterar i max 300 gram en dag i helgen. Hade jag tränat 5 dagar den här veckan hade det blivit obegränsat med kaloriintag. Egen regel. Punkt.

Igår åt jag några vindruvor, de måste jag erkänna. Det var inte så bra. Blev förbaskat sugen på mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0