Dag 26

Okej, 26 dagar sen jag la om min kost och sen jag började ta kontroll på mitt innehav av föda och mat.
Liten summering. Det har gått bra, min kropp pendlar av att vara svullen och slank (pratar alltså om känsla och min syn av det hela).
Jag tror att jag har gått ner 2-3 kilo den här månaden, på måndag får jag väga mig. Jag tycker det är bra, om det är så vill säga. Med tanke på att jag inte har tränat på hela månaden utan bara har lagt om kosten. Nästa månad ska jag börja smått. Nu när vi flyttar är det ca en mil enkel väg att cykla till Mio och det blir ju en del mil i veckan om man jobbar full tid. Jag vill inte rivstarta utan jag tar det i min takt. Jag är inte helt hundra heller, känner mig konstant trött och hängig, det har varit mycket.

Igår när vi var på grönan åt jag lite av varje, den här veckan tar jag två lyxdagar och nästa vecka inget alls. Jag har svårt att ställa tillbaka mig på hård och tror därför att jag kommer ändra till varannan vecka.. Vi åt iaf godis, glass, popcorn, munkar och sockervadd - allt som tillhör en födelsedag på grönan. Vi åt ju inga större mängder utan smakade av allt :)
Nu ska vi ta en PW hem efter dag på Långholmen, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0