Dag 20

Hallå, jag räknade fel igår. Jag är på dag 20 idag, alltså 19 igår. Egentligen skitsamma med det finns en sak som spelar roll. Dag 30 får jag väga mig, alltså bara 10 dagar kvar. Wiie!

Ni som har följt mig vet mina regler. Om jag rört på mig 5 dagar en vecka à la minst 60 min så får jag ära obegränsat med snaskigheter en dag i veckan. Har jag gjort det den här veckan? No no. Så då får de bli 300 g max. Jag vet inte om jag ska ta lördag eller söndag dock. :)

Kännande eller erkännande: imorse åt jag flingor med sylt i vaniljyoghurten. Inte ok. Måste få bättre rutin och hitta en bra frukost! :)

( det är Emma min kollega som "vilar" lite på rasten ;)

https://cdn1.cdnme.se/589065/7-3/pic_51e9370cddf2b3266e3e958a.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0