Dag 15

Igår hade det gått två veckor, alltså 15 dagar idag sen jag startade. Jag har gått ned en del sen jag startade. Det känns som vätskan är ur mig, jag känner mig renare och kroppen har dragit ihop sig, speciellt kring magen. Jag är inte speciellt stolt över mig själv, de blir jag när jag klarar av svettiga träningspass och när de smakar blod i munnen. Jag fuskar fortfarande med bröd och flingor. Två gånger i veckan blir de lite slarv. Men de är okej. När jag cyklar till jobbet så cyklar jag mer än en mil tillsammans fram och tillbaka så jag rör faktiskt på mig.
Jag hade tänkt att jag skulle börja löpa den här veckan, men med tanke på mitt pressade schema för jobbet och packandet av lägenheten så tar jag träningen inom parentes.
Jag längtar lite till höst, planen är att börja träna med Veronika, eller kanske inte med men har henne med under utvecklingen, (ni fick se henne i bloggen för någon månad sen, en av mina förebilder), hon jobbar med det hon älskar och de är just träningen, man ser hur hon lyser och det smittat av sig när hon vart och tränat.

Jaja, nog om hälsa. Nu är det dags att klä av sig till bikini, idag blir de sol och förhoppningsvis bad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0