Dag 10

Dagarna går rätt fort ändå. Men det är fortfarande lika tufft. Jag vet att jag har blivit lättare och min mage mår bättre. Men de hjälper inte hur jag känner med mig själv. Jag fick världens bakslag i söndags. Totalt förstörd för att jag skulle lämna min familj på Gotland. Jag är ingenting utan dem. Jag älskar mina föräldrar gränslöst mycket. Skulle kunna flytta hem igen för att få vara nära dem.

Faktiskt så blir de egentligen bättre med maten. Jag ska bara ta det i min takt, de farligaste som kan bli är att jag pressar mig själv så hårt att de inte blir något alls. Det där är en balansgång för mig för att jag ska orka. Nu när jag jobbar som jag gör så finns de inte på världskartan att jag ska träna. Det suget får liksom komma när de kommer. Men rör man sig mindre så får man stoppa i sig mindre. Till helgen ska vi t.ex. köpa vattenmelon. Eftersom jag bakslagade denna vecka så får jag ingen godisdag de sista dagarna här. Förresten blir de en utmaning dem här två dagarna när jag är ledig, allt är mer tillgängligt och man hinner känna efter sug. Jaja. Såhär ser typ ett vanligt vardagsintag inför mig.

Frukost: En liten tallrik lätt vaniljyoghurt med färska bär.
Mellanmål: 2 wasa sportknäcke med ostskiva och bubbelvatten
Lunch: zuccinipasta med köttfärssås och sallad
Middag: Lax med mangosallad och vitlökssås

Svårigheter fortfarande: bröd, flingor och frukost. Lovar att bli snällare mot mig själv med att inte äta vitt mjöl. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0