Vilodag och morgonschema!

Min dag har varit bra. Det var min vilodag idag men det är som att den här kylan ute suger ur mig all min energi. Det är märkligt. Varje gång jag varit ute kommer jag in stel och frusen, och helt slut. För mig blev det vila ändå. Jag är så glad att jag lärt känna mig själv och när min kropp skickar ut signaler om att det är lite mycket för då vet jag exakt vad jag ska göra. Ikväll skulle jag lägga mig en stund så att min extrema huvudvärk skulle gå över men jag försvann helt och vaknade av att Henrik pussade mig i pannan och sa att maten var klar. Ja det var svårt att räkna ut, sömn och mat saknade min kropp.
 
Nu mår jag bra men ska försöka komma i säng tidigt ikväll. Morgondagen erbjuder:
 
  • Frukostmöte med rådgivare och presentationsdags av mitt nya projekt
  • Inspirationspresentation för ABB gymnasium
  • Examensarbete ska skrivas
  • Rotarct-träff
Rolig dag framför mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0