vill bli frisk!

Jag sitter och går igenom min kväll. Jag är totalt slutkörd i huvudet, min hals värker och jag har svårt att andas. Min förkylning vill liksom inte ge sig. Men på något sätt känner jag sån lycka i magen. Ikväll fick jag se folk växa, våga agera och verkligen berätta hur dem känner rakt ut. Jag tycker om när man kan diskutera och att det blir raka rör. Det känns så bra. Fy tusen vad jag tycker om Henriks familj och syskon. Blir så glad av att ha sådana människor omkring mig.
 
Jag går igenom min vecka, den ser bra ut. Riktigt bra ut. Jag har väldigt mycket att gå igenom men om jag bara planerar kommer jag att fixa det. Bara om mina basilusker vill ge mig en chans så. 
PUSS på er.
 
Vad hade jag gjort utan dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0