Räknas hjärngympa som träning?

Alltså jag är helt slut, min hjärna bara värker. (Nej jag vet att det inte är den som värker men det känns så). Jag orkar ingenting. Jag vet att jag körde igång lite väl hårt tempo idag ang. mitt projekt men jag vill liksom ha en del klart, gjorde en snabb konsekvensanakys på hur stor chansen är att jag har 10 st passande personer framför mig som jag kan intervjua i ett och samma rum och insåg att den chansen inte var stor i framtiden.
Intervjuerna blev jättebra. Nöjd tjej. 
Dock är det så att jobbar jag inte så läser jag. Jag vet inte om jag dricker för lite men jag har konstant huvudvärk. Henrik tycker nog jag börjar bli otränad, men alltså jag slänger ut en fråga rakt i luften. Ni som har barn, hur hinner ni träna? och ni som har företag som är som en liten bebis, hur fan hinner ni träna? Jag jobbar jämt känns det som med mitt projekt och det är så kul. Jag har liksom inte tid för någon träning, hela min kropp bara NEJ. Givetvis får man se till att få i sig mindre strunt om man inte tränar, så är mina regler men de gör mig inget. Jag håller mig i strl om inte mindre men jag vill orka mer!
Men hur hittar man en balans när man inte vill hitta en balans. Just nu är träning as tråkigt. Så tråkigt att jag gör vad som helst för att slippa, städa och tvätta hemma till och med. Jag kör hjärngympa, och det räcker något så enormt för mig. Kan det få göra det?

Hej nu kryper jag ner i soffan med min bok. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0