Motivation som är över topparna

Jag vill börja med att säga, vilken måndag alltså! Jag har hållt igång hela dagen och först nu är det första gången jag sätter mig ner och tar det lugnt. Jag älskar när det är fullt upp, jag bara älskar det livet jag lever nu. Dock skulle dagarna gärna få vara lite längre 3-4 timmar hade varit perfekt. Då hade jag hunnit göra rejäla träningspass också, men ibland blir det något man får proritera bort. 

Efter mötet med Gate25 så hade jag ett möte med min mentor/rådgivare. Det känns som vi kommer hästlängder fram varje gång vi har haft möte, jag är så peppad och laddad till att prestera och köra att det känns som om ingenting kan stoppa mig. Det är as cool och ball känsla. Efter mötet åkte vi för att ha avstämning i skolan ang. hur det går med examensarbete. Jag är lugn, min projektplan har gjort om ett X antal gånger, man vad gör det, jag vill ju att det ska bli bra. 
 
Egentligen borde jag koppla av och göra någonting som får mig att slappna av och trycka på OFF knappen en stund, men jag är slukad. Älskar att jobba för att jag kommer framåt. Hej då bok och hej projektplan. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0