Jag och min underläpp!

Jag vet inte vad det är med mig men jag är så nykär. Det enda som snurrat i mitt huvud är Henrik. Det har till och med gått så långt att jag kommer på mig själv med att sitta och le och suga på min underläpp.
Det är jättekonstigt, jag har en reflex i mig som gör att när jag är förtjust så suger jag på min underläpp. Ibland så högt att jag hör det själv. Jag minns när jag och Henrik dejtade, och vi låg där i sängen och hade släckt lampan och man började småsova, det där stadiumet där man hör men inte registrerar när man ska sova. Då, framförallt när jag slappnade av så kunde jag suga så hårt på min underläpp att det hördes. Jag brukade vakna till av att Henrik drog sina fingrar på min mun för att få bort ljudet. Jisus vad jag brukade rodna, tur för mig att vi hade släckt. Detta moment händer än idag, och nu senast på offentlig plats när jag skulle lämna honom vid båten. Jag kan inte rå för. Det bara händer! Dock är det något vi skrattar tillsammans år istället. Är inte kroppen konstig ändå? :)

Jaha, jag blir alldeles nervig av att jag ska åka hem imorgon. Måste välja fina kläder imorgon så han blir extra påmind vem han är tillsammans med. Skämt å sido. Tack o godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0