Henrik, suris och en lång resa

Ingen bra dag igår. Jag hade otur med mitt resande och missa tåg med mera på grund av förseningar. Det var fruktansvärt att resa från kl 15 på dagen och vara framme 23.45 när avståndet var Visby-Västerås. Jag var helt slut och sur när jag kom hem och jag tror inte min lampa släcktes innan två.
Självklart märks detta nu på morgonen, jag gick upp med Henrik för att äta en härlig frukost tillsammans. Han går upp 6.20 vilken kändes oänderligt tidigt när man börjar kl. 9. Henrik sov typ vid frukostbordet och jag tror att jag frågade honom 3 ggr vad han hade för planer idag. Jag fick ur honom att jag skulle jobba, "nähä, det hade jag ingen aning om" tänkte jag. Han är för söt, särskilt att sitta och titta på vid frukosten.

Ha en bra måndag allihopa! Superpuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0