Vilken kväll!

Vilken namnsdag alltså, jag hade knappt några förväntningar förutom att jag visste att jag skulle få vara med Henrik men eftermiddag/kvällen blev toppen! Den började med att jag fick komma hem, där de väntade några överraskningar. Fick tre paket och tullpaner. Jättefina. En tröja, ett hårsmycke och mobilskal. Sen hade Henrik ordnat en liten surprise nere på stan, vi gick och fikade på (älskade) Global Living, för att sen gå på visning på en lägenhet mitt i stan, den var verkligen fin. Vill ha! Efter visningen väntades mat och bio. Jag skulle vara världens snällaste flickvän och inte trötta ut Henrik med romantiska komedier så vi valde att se Hansel and Gretel, eller vad den nu hette. Givetvis med 3D. Jag är född med en mekanism där jag inte klarar av 3D, nästan så att jag får attacker och skriker rakt ut, de skrämmer mig något så ordentligt. Det blev en och en halv timmes film utan brillorna med en suddig skärpa. Jag var nöjd än då. När jag kom hem väntade en ros och ett till paket (hur har han hunnit fixa allt!!) där de stod Till Gina från Mr. Henrik. Haha vad han är rolig, givetvis låg den tredje boken av trilogin femtio nyanser av honom. Den med frihet alltså. Nu somnar jag så nöjd.
 

När jag kom hem..


Min fina


Oh ja, jag åt av bitarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0