Vi firar här hemma!

Mamma har kommit hem och tagit fram alla paket vi får på alla hjärtans dag. Vi har en larvig tradition att om vi barn är hemma så finns det paket. Och mamma har givetvis pysslat. Men i år överdrev hon lite, jag älskar när hon gör det men ändå. 
För ett år sen befann jag mig i Sthlm, jag och min fina vän Erika gick på bio, kanske inte var de bästa vi gjort i efterhand då det var jag, Erika och tjugo andra par. Men jäklar vad bra filmen var, vi såg smygpremiären av This Means War. 
 
Har inte vi typ världens sötaste hund?!
Jag fick en plyschdress i aprikos (som Henrik för allmänt kommer att hata, han avskyr allt med plysch.), handdukar i missonimönster, choklad (givetvis), kjol, strumpor och ett halsband.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0