Utvärdering av event nr 2!

Jag kom hem jättesent. Var och fixade naglarna, de får mig att koppla av.
När jag kom hem hade jag så svårt att sova, de borde jag inte alls ha haft då hela dagen hade gått i ett och jag var helt slut, batteriet inne i mig bara lyste tomt. Men ändå så gick det inte!
Jag var upprymd, glad och nöjd. Så glad. Jag och min fina vän Moa hade hållit i ett tre timmars event med gamla UF-företagare och det blev så jävla bra. Jag har växt som person, stått och pratat inför alla och vi har varit mötesledarna. Det är en egen del i sig!
Att sen få läsa utvärderingarna och höra hur mötesdeltagarna uppfattade kvällen var fantastiskt. Vilket resultat.

Eventet som var igår är något jag lägger på minnet. Puss och tack alla som var där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0