Skratt!

Så kul jag hade igår, jag och Henrik åkte ner till en sen AW på Varda och jag skrattade så mycket att jag har träningsvärk i magen idag.

Ibland så är Henrik tokrolig. Idag drog jag upp honom ur sängen för jag var sen (ja jag kanske hade legat kvar lite för länge under täcket) så han skulle hjälpa mig med frukosten. Sen när jag står och sminkar mig hör man en as trött röst från köket; "varför är jag ens uppe?!" Jag svarar "för att du är världens bästa pojkvän" ganska uppmuntrade. Skönt tänkte jag, diskussionen slut. Då säger han tillbaka; "Nej! Jag är världens sämsta egoist!!" Jättesur lät han då.
Gullunge, om du ändå förstod att de är en av de bästa delarna av dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0