Sjukt besviken tjej

Hallå där igen. 
Rework var inte alls vad jag trodde, jag var fruktansvärt besviken igår på innehållet och de man fouserade på. Huvudfrågan var att vi skulle lägga fokus på frågan "hur får vi ut unga i arbetslivet?" på ett ungefär och jag tyckte vi satt och gjorde nå helt annat. Det var för min del alldeles för mycket ploj och för lite verkstad. För mig, nu pratar jag verkligen utifrån min synvinkel så är det irrelevant att ha en tre rätters middag på ett stort event och lägga 1,5 h åt mat och ha en trollkarl på scen. Givetvis var de bra underhållning men varför pumpar pengar i de när vi måste börja agera mot arbetslösheten. Jag köper det inte och det är jag, jag säger inte heller att min tid är viktigare än någon annans men jag gjorde en konsekvensanalys av mitt agerande och vart jag tillför mest och inte var det där iaf. Jag arbetar mot arbetslösheten på mitt sätt och då har jag inte tid för sånt. Besviken tjej som faktiskt lämnade konferens för att återgå till mina andra arbeten. 

Nu släpper jag detta för det är historia, men att man har tillåtelse att skapa de innehållet känns sjukt obekvämt för mig. 
Nu förbereder jag mig med annat, i helgen ska jag jobba och kvällen erbjuder en skön AW på Varda och mys med min älskling. Tack för att du lyssnar när jag kommer hem och är besviken. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0