Mitt företag!

Vilken dag jag har haft, min rådgivare är fantastiskt. Jag satt fast rejält med mitt examensarbete och kräktes nästan till slut på statistik och diagram. Men med en klapp i ryggen, påminnelse om framtiden och inspirerande ord så jobbade jag på. Tack Lars.

Jag har glömt att berätta en sak för er, häromdan blev jag inbjuden till en träff med mitt företag i Sthlm, alltså inte mitt företag utan organisationen "Mitt företag". En inspirationsdag där bl.a. Johannes Hansen, Karin Adelsköld och Thomas Lundqvist ska vara med. Så roligt! Jag kan knappt vänta, så den 6 mars blir det storstan! Specialinbjudan gäst är jag också, inte så dåligt för lilla mig alltså! Surfa in själva för att läsa mer, www.mittforetag.se/stockholm , hela organisationen "mitt företag" är grymt, stort nätverk med massor av möjligheter, det gillar vi!

Nu är det läggdags, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0