Jag känner mig själv och jag ska bli min egna bästa kompis

Jag och Moa hade ett jättebra lunchmöte. Vi bokade nästan av hela att göra listan. Superbra och skönt, men samtidigt roligt. Vi satt en målbild över 2013/2014 och gjorde en handlingsplan till det för UF Alumni Västmanland.
 
Kom ni ihåg att jag berättade om balansen i livet nu i veckan, hur jag verkligen har skärpt till mig. Fast jag har skärpt till mig så är jag fortfarande så galet godissugen. Jag kan liksom inte kontrollera det. Ibland är jag så sugen så att tårarna nästan rinner. Men, så tänker jag på annat, då försvinner det. Mitt problem är att hitta motivation till att träna de räcker liksom inte med att bara tänka "de är bra för hälsan". För det vet jag att det är men ändå så kan jag slarva lite. Men vet ni vad jag kom på som verkligen skulle sätta fart på min motivation. Det är mig själv, att få se hur jag ser hur. 
Jag tog alltså bikinibilder på mig själv i februari. Inte så rättvist alls. 
1. Jag är as blek.
2. Jag har inte tränat regelbundet sen i början på dec, resten får ni fantisera ut själva.
3. Jag var osminkad och tog bilden nerifrån. 

Jisus säger jag, träning har aldrig gått så långt, längtan efter förändring har aldrig varit större. Prova själva. Ja det gör ont, men sanningen måste man ta itu med. Hej nya jag!

P.s. Bilderna kommer jag aldrig någonsin bjuda på, de ska arkiveras i de säkraste datasystemet någonsin. PUSS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0