En envis Henrik och en svarthårig Gina

Henrik hade lovat mig att hjälpa mig att färga om mitt hår, vad som helst men inte ljusrosa som det var på vissa ställen i mitt huvud. Jag tänkte att den enda lösningen var att dra i en brun färg för att täcka den opassande färgen som hade parkerar i min skalle.
Jag bad Henrik komma ner på stan för att välja färg, vi stod och dividera ett bra tag på hur vi skulle göra. Jag har haft en förkärlek till märket Garnier då jag tycker deras produkter luktar gott. När jag står och kikar på en guldbrun färg nästan skriker Henrik: "titta vem som är på kartongen, nej fy fan den där får du inte ta. Absolut inte." När jag ser att han pekar på kartongen ned Pernilla Wahlgren skrattar jag högt.
1. Henrik det är uppenbart att du inte gillar henne.
2. Det där är inte hennes hårfärg på riktigt.
3. Bara för att jag väljer en hårfärg med henne på omslaget betyder ju inte det att färgen är dålig.

När du tycker något så tycker du det starkt. Lilla baby, nu blev mitt hår svart istället. Jag önskar jag kunde ha skyllt på dig. Resultat lär ni få se imorgon. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0