Checkar av de tråkiga

Nu har jag betat av massor av timmar med jobb, gud så skönt. Jag har gjort klart halva exarbetet. Nu har jag bara det lätta och det roliga kvar. 
Mitt huvud säger aj, men min motivations säger ja. Jag vill överleva kvällen så jag håller mig till det första och lägger bort datorn nu.
Igår kom mina klänningar hem som jag beställt till Guldstänk. Blev en svart och blå, väntar fortfarande på den bruna men den svarta klänning satt sjukt bra så jag tror faktiskt det blir den. 
Blir så satans coolt att få gå med min rådgivare (världens bästa) och vara med en hel kväll med företagare från hela länet. 
Nu är det dags att hjälpa mamma med kvällens tre rätters middag, innan det blir det duschen! ha en bra lördag alla fina. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0