Älskar att nätverka!

Att nätverka och träffa nya människor är så galet kul! Jag älskar att sätta mig ner, har aldrig träffat personerna innan och bara utbyta kunskap, erfarenheter och humor! Därför är frukostklubbar så rekommenderat. För första gången här i Västerås så var jag på marknadsföreningens frukostklubb. Det var roligt, bra och spännande! 
 
Blir nästan som morgonsoffan, lite nyheter, ekonomi, sport, intressanta företag och kreativa personer!
 

Den här gången var Embrace UF dagens UF-företag som gör supercoola armband av linor som förr användes till fallskärm. Själv är jag självklart kund och bara älskar dem. Jag har köpt ett ljusrosa (min favoritfärg) och köpt ett svart till Henrik. Snyggt och roligt. 

Vill ni köpa dessa armband, bra presenttips. Gå in på http://www.yourvismawebsite.com/embrace-uf-1/webbshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0