Måndag efter en bra helg

En superhelg hade jag. Massa kvalitetstid med syster. Det är lustigt för vi bråkar bara när andra är med, annars går det jättebra. Lillan tycker att jag bestämmer och hon sätter sig på tvären enligt mig. Hur som helst hann vi med mycket. Hade spabehandling för bebisarna, rensade ut syster garderob och städade tillsammans upp hennes rum. När jag är med henne vill jag också gå på gymnasiet, roliga hemmafester och knasiga historier. 

Idag fick cykeln stå kvar hemma, allt tog så mycket längre tid med buss. Förstår inte hur jag ska klara vintern. Aja, det är måndag och jag ska vara delaktig på konferens i Eskilstuna hela dagen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0