Galenskap och bakning

Jahopp. Då var det fredagskväll och jag har en dag kvar på Mio för sommarschemat, nämligen imorgon. Sen är jag lediga söndag och nästa vecka börjar äntligen mitt nya karriärsliv. Sommaren är över och jag kan knappt vänta till en härlig höst börjar. Dock, så ska vi ju hinna med lite saker innan det, t.ex. ha bjudning för Henriks härliga fest, vi har flyttat och vi har fyllt år, perfekt att fira ännu en gång.
Den här fredagskvällen har alltså innebärt, bakning för all del, skratt, bus (jag måste erkänna att Henrik rullar riktigt bra chokladbollar) och prat. Jag vill prata framtid och Henrik tar fram sin bästa talang vilket är bland annat av att få av mig från tråden. När han skojar och så tappar bort mina ord av alla bubblor som är i magen av lycka och kärlek. Givetvis är detta strategi från Henriks del då jag åter börjar babbla om vovve, förlovning, giftemål och barn...
Mm, den killen är inte alltid lika god som man tror. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0