Dag 39

Dag 39. Jag är mer peppad än någonsin. Ska ut på mitt första träningspass på väldigt många dagar. Varför jag är pepp är för att jag vägde mig imorse, fick någon impuls utan att riktigt tänka efter. Har gått ned 3.7 kilo på 39 dagar utan att träna. Det är rätt så bra, lär ju gå ännu bättre om man tränar till det. Det här är alltså bara för att jag lagt om kosten och äter rätt. Ni som har följt vet ju att jag fuskat lite också.

Jag har provat massor av olika saker men ingenting har väl inte fungerat nå bra, allt från shakes till andra konstiga saker. Innan jag skulle ge upp lovade jag att Henrik att göra en viktnedgång à la honom. Ta bort allt vitt mjöl, kolhydrater, träna minst 30 min om dagen (har jag ju inte gjort) och sist men inte minst ha TÅLAMOD. Det tar nästan en månad för kroppen att ställa om sig.

Förut hade jag en dag i veckan med godis, det funkar inte riktigt för mig, just för att det tar nästan 3 dagar efter godisdagen att bli av med mitt sug, blev bara jobbigt för mig själv. Nu har jag bestämt mig för att försöka avstyra allt sånt, ska jag ha en sund livsstil och ta hand om min kropp så är de dags att radera sådana vanor i mitt liv.

Nu är det dags för powerpromenad längs Mälaren, älskar att bo såhär fint med strandpromenad 50 meter från balkongen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0