Dag 34

Dag 34. Det går inte alls lika bra för mig med mina viktmål som de gjorde de första 30 dagarna. Jag fuskar med att äta mjukt bröd på jobbet istället för tårta (när jag faktiskt kan äta hårt sportknäcke som dessutom är bättre för magen), jag åt kolhydrater till kycklingen igår helt utan anledning när jag kunde göra en stor fräsch sallad. Jag har tappat motivation. Men jag märker att när jag dagligen cyklar dessa 2 mil till och från jobbet varje dag så blir jag mer taggad. Träningen gör mig motiverad att äta rätt. Så nyckeln är liksom träningen. Jag vill inte det ska vara så, jag vill träna när jag orkar. Inte ha de som en livsstil på det sättet..

Jag ska försöka och ställa om, heja mig! Dags för jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0