Bästa vän

Jag har förutom att tagit mat och idolpaus jobbat med min affärsplanen. Tangentbordet har gått hett till ikväll, knaprade väl på 2-3 sidor. Det är som att skriva en otroligt genomtänkt uppsats där du måste vara så kort och koncist som du kan vara. Ibland kom Henrik in i rummet som har mälarutsikt i lägenheten för att se om jag levde och pussade på mig. När jag pluggar eller ska vara kreativ måste de vara tyst för mig, annars fungerar inte flödet.

Nu ligger Henrik bredvid mig, han snarkar lite. Jättegulligt. Det är min tur att pussa oavbrutet på honom.
Idag fick vi skrattattack vid middagsbordet, vi skrattade högt som barn. Henrik har en humor som matchar mig väl, det är underbart att vara tillsammans med sin bästa vän. Ibland skrattar vi åt ingenting alls och ibland åt allt.

Nu måste jag sova, jag har långa och tuffa dagar framför mig. Kram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0