Promenad, pojkvän för mig själv och lite spa

Dagarna bara springer iväg här, jag blir så bortskämd av all god mat och mysigheter. Igår kom min saknad av Henrik som en våg, jag var tuvungen att bara prata med honom. Vi har bara hörts litegrann då och då under helgen för båda har haft fullt upp, men medan jag tog 5 km PW så fick ja ha Henrik helt för mig själv, i telefonen givetvis. 


Annars bjöd min söndag på "måste-göra-saker" som jag betade av, hade lite SPA här hemma med ansiktsmask, massage etc. Jag har verkligen hunnit med mycket och fått saker gjort. 
Nu ska jag äta en väldigt sen frukost med mamma och bläädra i lite hemindredningstidningar. Redan ikväll flyger jag hem vid 19 tiden :(
 
Fantastiskt vackert vid havet där min löpslinga går
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0