Påbörjat resan mot Gotland

Som ni förstod var jag och Henrik ute och åt igår, fy tusan så gott det var. Jag hade inga direka förväntningar men mm alltså. Jag är lite småseg idag måste jag säga, det blev sent igår.

Idag på påbörjar jag resan till Gotland, jag missar lite jobb och möten men jobbar ifatt. Varje gång jag reser till ön får jag jobbmood och brukar beter av en hel del. Finns inte sådär supermycket att göra på en båt. Helt galet vad lång resa det är till hemma och ön. Förut när jag flög med Skyways så kunde det ta 3 h från dörr till dörr, eftersom jag inte flyger med gotlandsflyg (om jag nödvändigvis inte måste, står nämligen inte på samma sida gällande värdegrunder och policys) så tar det ja, typ 8 timmar. Men som sagt, så mycket jobb jag får gjort!
Idag lägger jag fokus på skolrapport om LIA:n. Den ska vara klar i helgen och jag kommer lätt klara deadline. Nog om det, ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0