Min vecka, vecka 16

Jisus vad sent de blev igår, de var inte alls tänkt så men jag och Henrik var inte hemma förens runt halv tolv. Jag menar middagen började tidigt och så men tiden rann iväg!
Det var supermysigt och vilken middag. Känns som om jag blivit så bortskämd på sistone, blir ofta bjuden på god middag. Huvudrätten var grillad antrekå med rostade grönsaker och annat gott. 

Den här veckan är lite smålurig, jag har förberedningsdag idag, jag jobbar lite med de som behövs och ikväll så är de Gate25 som gäller, det är möte och seminarium med Winnet som jag ska vara med på. Imorgonbitti åker jag på entreprenörsläger med Moa, vi är borta till onsdagkväll. Det ska bli fantastiskt roligt att få träffa några man mötte i Portugal och få höra vad seminariumen har att erbjdua den här gången. Vi ska hålla till vid Kista. Torsdag är en fullspäckad dag, flera möten och affärsutveckling för att komma framåt. Min fredag är rätt lugn, lite olika möten och där kvällen avslutas med AW och grillning. Helgen bjuder på jobb. Bra vecka med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0