Min galna torsdag

Vilken dag det var igår. Jag var helt slut när jag kom hem sen. Henrik hade lagat mat sen var kudden min bästa vän resten av kvällen!
Jag har en jättelång dag med massor av möten och inspiration. Ska dock göra allt för att behålla min energi hel dagen.
7.30 frukost möte med Winnet
9.00 möte med Anna från projektet Trampolinen
11.15 Tidig lunch med Peter som är expert på sälj, dags för pitchning och råd till företaget
14.00 uppföljningsmöte med härliga Zlatan, bolla några idéer och få en plan
17.00 Möte med Moa och Alumni, ta fram uppdrag till hösten
20.00 middag på Hattfabriken med Mio Västerås

Spikad dag, låt inget oväntat dyka upp bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0