Lillördag? nää, lillledig!

Jag började den här dagen med det som får mig att bli lugn och det ger mig en bra start på dagen. Frukost framför nyhetsmorgon och lite jobb med mail och uppgifter. Jag har blivit kär i frukost, brukar belöna mig själv lite med vanlijyighurt och bär. Mmmm. 

Jäklar vad jag kan mer än vad jag tror, jag och Henrik sprang ut i löpspåret för att träna och det var så jobbigt. Jag kände själv hur jag nästan satte punkt där men att springa men Henriks långa ben dödar mig lite. Men kickarna man får efteråt är oslagbara. Träningsvärken med, kan knappt gå idag.
 
Planen för dagen är att jag jobbar hemifrån idag, ska måla upp mindmaps och få fram de resurser som behövs för projektet. Annars har jag möte med Zlatan runt 13, ska prata av oss lite och umgås. Bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0