Hinder höga som skyskrapor

Gud, tiden går ju så läskigt fort om dagarna. Jag hann klämma in en senare lunch med min mentor, känns lika skönt varje gång att dela viss information. Att starta och försöka driva företag är tufft, men jag hade aldrig trott att försöka starta själv var så svårt. Det sitter psykiskt och det vet jag om, jag har haft höga krav på mig själv dem här veckorna och har verkligen ställt mig själv mot väggen kanske mer än vad jag klarar av. Det är alltid nyttigt men känsligt. Jag är kanske inte tillräckligt starkt för att klara av att dra saker på egen hand, jag förstod varför jag spelade i lag som yngre, jag förstod varför jag älskar läger med mera, jag älskar att jobba i team. Det är alltid roligare att vara två. Det enda jag vet är att jag inte tänker ge upp. Det ska finnas där. 
 
Jag jobbar i min takt framåt, det går bra men det är så många hinder man måste över. Ikväll ska jag på utbildning, vilket gör att jag kommer hem ganska sent. Egentligen borde jag åka hem och vila för att det har varit nog för idag men jag ska klara av den här dagen med. Jag och Henrik har sprungit om varandra hela förra veckan och de känns som om jag har en veckas gammal uppdatering som jag skulle behöva få ur mig, och givetvis tar det på oss med, iaf mig. Jag vill se honom mycket mer än vad jag har möjlighet till. Förhoppningsvis blir det Gotland i helgen för båda och inte bara mig. Återkommer om det. KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0