Henrik och Gina agerar pensionärer?!

När jag ska vakna till på vardagsmorgnar så går jag in halvdöd i soffan och sätter mig framför Nyhetsmorgon, bara i några minuter, för att piggna till. Idag var jag för seg, så jag missade nyheterna imorse, när jag sätter på Tvn så är Peter Jihde i rutan. Jag blev så förvånad att det såg ut som om han började bli gråhårig. Tydligen så tyckte jag att det var ett fantastiskt samtalsämne med Henrik, jag skriker till honom som står i badrummet:
-har du sett att Peter Jihde börjar bli gråhårig?!
H: -Ja, han blir väl äldre liksom, vet du om att han är ganska kort?
Det roliga är att jag hör "kock" så jag svarar: -vadå i grunden menar du?!
H: -va?!
Jag hör "ahhh" så jag svarar: -okej..

När jag har suttit och funderat ett tag så får jag verkligen inte ihop det, vadå Peter=kock?
Jag: vänta lite, menar du kort?!?

Hahaha vad gamla vi börjar bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0