Typ tjugo!

Oh herre gud, så länge som jag sov idag får man inte sova. Jag har varit jättetrött, och när jag slog upp ögonen och den digitala klockan står på 11.15. Det dröjde inte länge förens jag var ur sängen. Det är min tentatid som kortas ner. Innan den här helgen hade jag lovat mig själv att HELA den här helgen skulle jag skriva tenta. Men samtidigt som jag hade det i bakhuvudet så visste jag att hela lördagen skulle lyxas med släktträff vilket innebar inget skrivande.
Nu sitter jag här som en tjej som har sålt smöret men tappat pengarna och kan inte få ihop det. De är redan lunchtid och jag har inte ätit frukost. Busigt! Kan ni tänka er, idag är jag som vilken 20 åring som helst, ligger lite efter i tid. Och det ska jag få vara också, jag tillåter mig till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0