Nöjd, lycklig och mätt

Sista kvällen. Det är min sista kväll i Stockholm och jag har fått en otroligt fin middag av familjen Wahlström som jag bor hos. Vilka fantastiska personer. Jag kan inte förklara med ord hur glad jag är för att dem ställde upp och erbjöd mig att få vara med dem när jag hade det som jobbigast. Den här dagen har varit lång och den har varit intensiv. Jag har haft tankar överallt och ingenstans. Jag har gråtit och jag har skrattat, jag har varit obekväm och jag har varit bekväm. Jag har tittat på mig själv i spegeln och tänkt flera gånger om, jäklar vad du är duktig Gina som klarar det här, vilken tjej du är som inte ger upp när vissa delar av livet är tufft, och vilka människor du har omkring dig, vilket stöd. 
 
Det ska bli så skönt att få flytta hem, de är en del i sig själv som blir lite ostabil när man hela tiden fraktas i väskor fram och tillbaka och aldrig landar. Jag vet nu innebörd av trygghet och det kommer ta ett bra tag igen innan jag är redo för att förflyttas. Jag vill åka hem, jag vill landa och jag vill fira jul. Puss
 
Tack Henrik och Sofia speciellt som har fått mina dagar att gå runt och tack för att ni har sett när det där extra stödhjulet ska tas fram. Ni har kompletterat varandra fantastiskt bra. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0