Mys på Skåvsjöholm!

Middagen var fantastiskt. Det var ett skaldjursbord där det kändes som att allt fanns. Jag har alltid tyckt att det är lite jobbigt och läskigt att äta skaldjur då jag inte är uppvuxen med det. Min bror är riktig skaldjursallergiker vilket har gjort att vi har undvikit det.
Idag provade jag hummer för första gången, de var lite småläskigt men väldigt gott. Min favorit är rökta räkor, påminner om Gotland och sommaren (familjen har det som tradition att äta de som förrätt på midsommar).
Julbordet var inte så galet julinspirerat utan mer som en nyårsmiddag, men för mig gör det inget för jag vill börja lugnt med julen.
Innan middagen var de lite julpyssel och visning på anläggning. Himla fint!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-2/589065/images/2012/pic_509c2ed39606ee23b0b13f08.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0