Multitaskare + Gina = sant

Har inte bloggat på hela dagen. Märkligt hur fort timmarna kan springa iväg. Jag körde ett ganska hårt pass på gymmet idag, så nu är jag duschad och klar för att slappna av lite. Skönt.

Jag är en riktig multitaskare, om ni förstår var jag menar. Jag gillar att ha många bollar i luften och med det menar jag att det funkar så bra för mig att vara väldigt väldigt effektiv under kort tid. När jag är på gymmet så jobbar jag samtidigt. Soft va? Jag skriver tenta, svarar på mail, ringer viktiga samtal och jobbar undan med saker som behöver göras. Jag går in i min egna bubbla och när man väl lärt sig att komma in i det så är det toppen, jag hinner med så mycket saker.

Nu ska jag krypa ner under täcket och sappa mellan kanalerna hur jag vill. Lite sådär småamerikanskt, eller kanske inte de. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0