Lite om varför

Jag vet att jag varit så dålig på att blogga, men timmarna på Gotland springer alltid iväg och jag vill inte lägga vissa minuter vid datorn så jag kopplade nästan loss mig helt. Mina dagar har varit så behövliga, igår åt vi 3-rätters a la mamma vilket var fantastiskt. Efter det somnade jag och Henrik i soffan lika trötta som om vi hade sprungit maraton då vi i själva verket hade haft en hej dundrade match i plump med lillan. För er som inte vet var plump är så är det ett ganska strategiskt kortspel. Tar allt för lång tid, borde tilläggas också!

Jaha. Nu är det bara det jobbiga av helgen kvar. Pussa Henrik hej då, ljuga honom i ansiktet genom att mumla något om att veckan går fort fast vi båda två vet att det är lögn. Vi ses snart, redan på fredag igen älskling.
Som att de inte vore nog har jag också en timmes resa hem. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0