Kreativa söndagar

Ibland så är det så skönt att kunna stryka saker på sin "to do list". Jag har suttit sen kl. 17 och jobbat med UF Alumni eventet som äger rum 11 december samtidigt som jag gullat med Henrik, laddat upp bilder och kollat upp saker inför nyår. Galet. (Och ja ni som känner mig hör hur jag säger ordet "nyår" men betoning på å:et. ;)
Jag får kickar av att arbeta av saker som jag växer av. UF Alumni har gett och ger mig varje dag så mycket.
 
 
Nu ska jag ta vara på söndag med min älskling. Imorgon blir det Stockholm och en fullproppad vecka med roliga saker. Här kommer bilder från dagens dop. Det var superfint.
 
 
Världens finaste kille
 
Maria och gullungen Lova som döptes
 
Jag och lilla Miliam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0