Gör det hela vägen ut

Tog en paus från mina arbetsuppgifter en liten stund. Jag har haft en väldigt bra dag. Jag märker att när jag håller på med olika projekt så är det viktigt att jag verkligen tar ansvar och slutför dem ända ut. Jag har blivit lite skadad av kurser man har gått ang. projektledning och organisation och jag jobbar med t.ex. tom inkorg. Det är skönt och man kan lätt få en överskådlig bild på vad man har gjort och jobbat igenom.
Att vara på Svenska Möten är så roligt. Jag har verkligen fått en bred inblick i hela organisationen och hur man kan jobba. Just nu är jag på marknad, jag hjälper marknadsavdelningen med diverse uppgifter. Igår fick jag skriva en inbjudan till ett event som jag berättade om. Idag blev det publicerat, skoj!

Dags att gå tillbaka till jobb, :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0