Det är okej att tycka olika!

Jag berättade ju för er att jag köpte en ny dator i helgen. Min nya älskling. Tyvärr var jag tvungen att lämna den hemma för jag hade för mycket packning med mig.

När jag köpte den hade jag och Henrik en diskussion om skyddsplasten som sitter på utsidan, observera, inte skärmen utan på utsidan. Den här diskussion lades ner för vi kom aldrig till samtycke, och jag kan absolut inte förstå hans del. Han vill att man ska ta bort plasten direkt, för den var tydligen i vägen och ful. Jag tycker att man kan ha kvar den så länge som möjligt för att värna om datorn. Så länge datorn skulle vara vid min sida så skulle plasten vara kvar, de tummade vi på, de var ju ändå min dator.
Men se vad som hände imorse 2 min efter jag lämnat lägenheten, hallå där?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0