Imponerad av all innovation!

Jag tänkte berätta om 3 uf företag som jag verkligen gillade, så ska ni få se lite halvtaskiga bilder (önskar att jag hade tagit fler och bättre!) på vad dem gjorde.

Företag 1

image description
Pevo UF

Företaget har tafit fram en prototyp på en automat skulle man kunna säga, med stilren design och en riktig klick innovation. Tanken är att automaten kommer att säljas till skolor där den ska kunna obemannat leverera pennor för 5 kr styck. Riktigt smart, den var enkel att lyfta och det finns chans till reklammöjligheter på sidorna. Marknaden är bred och jag gillar tänkandet skarpt. Något så smart och enkelt som detta kan man ju tycka att man borde kommit på. Killarna i montern var riktigt trevliga och jag hoppas verkligen det gick bra för dem. Är ni intresserade och vill veta mer så borde ni besöka deras sida www.pevo.se .

Företag 2

image description
Uncap UF

Ett gotländsk företag som har tagit fram en enkel men otroligt stilren produkt som jag gillar starkt. Kapsylöppnaren är lätt något jag hade köpt om jag hade pengar med mig och jag hoppas att dem hittar företag som ska köpa in och sälja den i butik i framtiden.
I montern hade företaget en bra stäming och en ganska utmanade och roligt aktivitet. Tycker ni att produkten var lika snygg som jag så borde ni maila dem eller besöka deras facebooksida. [email protected]

Företag 3


Motion Marketing

Ett företag som säljer och marknadsför detta verktyg för att träna ytterligare delar av kroppen vid gång/löpning m.m. Fungerar ungefär som hantlar man har i handen närman tränar fast mycket skönare. Utformat efter händerna vilket gör att det var skönt att behagligt att hålla i dem.
Personerna i montern (tråkigt att jag inte har någon bild) var väldigt engagerade och kunniga. Ett bra företag som ville träffa kunder och hade servicekänsla. 
Jag tror faktiskt att den här produkten går att beställa på deras hemsida, gå in och kika väl. www.motionmarketing.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0