Nya lärdomar, nya perspektiv och ännu mera motivation!

Nu sitter vi i bilen påväg hem, vilka underbart bra dagar vi har haft i Stenbäcken. Jag tyckte att jag lärde mig mycket i höstas på samma kurs men den här gången var de konkret, roligt och otroligt utmanande. Vilket gäng vi var, de var bara en del av klassen som var med men vilken positivitet! Till skillnad från förra gången har vi sovit gott och mycket, nästan tio timmar. Trött klass.

Jag bestämde mig idag för att göra om höghöjdsbanan och utmana mig än en gång, idag var de värre. Jag skaka som ett asplöv halva banan men klarade tillslut av det genom pepp från dem andra och mig själv. Banan är p vissa delar 8,5 meter upp i luften och min otroliga höjdfobi kom förbi och sa hej! Bilder säger mer än tusen ord, njuuuuut!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0