Hemma igen!

Otrolig helg jag har haft, jag har njutit av varenda stund och det var faktiskt lite jobbigt att lämna Gotland den här gången..
Vi var på travet idag, premiär för min del, det är lycka att få se en av hästarna starta, roligt att det gick bra också.
Jag avslutade dagen med att flyga framme vid kaptenerna på planet, var tydligen väldigt fullt! Inte något man för varje dag, Gina, pilot nästa?!

Veckan är fullproppad med massor av härliga planer:
Måndag: offertredovisning i skolan sen jobb direkt efter!
Tisdag: säljpresentation (ska sälja in en fimp) sen jobb på em/kväll.
Onsdag: sälj i monter (fortfarande min fimp) sen jobb på em/kvällen.
Torsdag: tentaskrivning sen åka till Norrköping och bo på hotell.
Fredag: jobbelijobb 6-18, kväll i Västerås
Lördag: förhoppningsvis möte med UF sen utflykt till Sparreholm med pojkvännen. Natten ska jag agera chaufför Arlanda-Västerås..
Söndag: träning och vilodag!

Allt för mig, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0