Är vi säkra?

Hallå där mina vänner, vi har haft första dagen i mötessäkerhet, en ganska (enligt mig) tung kurs men som är väldigt lärorik och intressant. De blir mycket lyssnande, tankar och analyseringar. 
Idag är de Ung Företagsamhet här i Västmanland, Våga vara egen-mässan. Den stänger redan kl 16 så jag hinner inte dit, jättetråkigt när jag precis kom hem efter skolan.
Det är alltså ett år sen som jag och min vän Frida drev UF-företaget Gotländsk Getost UF, det gick bra, vi vann miljöpriset och bästa hantverk och fick därefter 2 kategorier i att tävla på SM som höll rum i Älvsjö. Vilka minnen, ojoj. Redan ett år sen.
För att ta vara på tiden som går rysligt snabbt så ska jag köra ett pass zumba innan min älskling kommer hem för då ska de lagas mat, puss!
En bild på mig och Frida från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0